Як проводиться поточне прибирання приміщень різного призначення

Поточне прибирання — регулярний захід, спрямований на підтримання порядку і чистоти в приміщеннях житлового та спеціального фондів. Періодичність її проведення залежить від призначення приміщення, ступеня забрудненості і висунутих санітарних вимог. У квартирах і будинках проводять не менше двох разів на тиждень, в приміщеннях медичних установ мінімум один раз на добу, а спеціальних — протягом дня неодноразово. Про те в якому порядку проводиться поточне прибирання, і чим вона відрізняється від генерального наведення порядку, розкриває наступним текстом.

Різниця між генеральною і поточної прибираннями

Прибирання генеральне (від англійського слова «Дженерал» — «головний», «основний») спрямована на впорядкування речей і майна, а також усунення всіх забруднень, в тому числі візуально місцях недоступних місцях. Під час її проведення переміщують меблі, відчищають фінішну обробку поверхонь і здійснюють дрібний ремонт майна.

Поточне прибирання - порядок і послідовність проведення

Проведення поточного прибирання передбачає заходи з підтримки чистоти і порядку в приміщеннях. Основна увага приділяють місцям з найбільшою активністю людей в ході повсякденного життя. Як правило, забруднення усуваються швидко, застосування спеціальних миючих препаратів або обладнання не потрібно.

Чим відрізняється поточне прибирання від основної генеральної, представлено наступною таблицею:

Генеральне прибирання поточне прибирання
Якими силами проводиться Проводять спільними зусиллями. Великий обсяг роботи, необхідність перестановки меблів, вимагають чималої фізичної сили. У домашніх умовах проводять самостійно. Порядок підтримується кожним членом сім’ї або проживають на своїй території. Кухонні і санітарні зони, як правило, зона відповідальності господині.
Скільки часу займає Залежно від площі, щільності установки меблів і забрудненості приміщення. Якщо проводити роботи силами сім’ї на це заходи слід відвести день, при використанні послуг клірингової компанії час скорочується до чотирьох годин Для виконання основних робіт досить не більше 30.0 хвилин особистого часу, допоміжні (миття посуду, укладання речей і подібне) виконуються попутно з іншою домашньою роботою.
Миючі засоби та обладнання Необхідно придбання спеціального інвентарю, в тому числі:

— сходи для стельових робіт:

— швабра і щітки з телескопічними ручками;

— парогенератор;

— спеціальні очищають склади для забруднених ділянок та інше.

Коли проводиться поточне прибирання приміщень перелік обладнання та миючих засобів обмежується щодня використовуваними предметами — пилосос, ганчір’я, губки і пилосос.
Автоматизація праці Проведення глобальних заходів неможливо без використання ручної праці. Різні поверхні очищення, доступність до місць забруднень і різноспрямованість робіт вимагають педантичного ставлення та індивідуального підходу. При постійній підтримці внутрішнього порядку приміщень на належному рівні, достатня періодична чистка підлогового покриття миючих або звичайним пилососом. Для приведення в порядок елементів кухонного чи іншого інтер’єру використовують пральну і посудомийну машини.

Увага! Значно спрощує проведення генеральної чистки в приміщеннях, ретельно проведене регулярне поточний наведення порядку — чисто там, де не смітять.

Поточне прибирання будинку або квартири

Проведення поточної прибирання не передбачає наведення порядку за один день. Квартиру (будинок) можна умовно розділити на сектори, і приділяти роботі не більше півгодини часу щодня. Окремі елементи виконуються в ході повсякденної життєдіяльності людини, і не вимагає додаткової уваги. Наприклад: миття посуду і протирання столу після прийому їжі, приміщення одягу в шафу або бак для білизни після денної шкарпетки, просушка килимків ванній, зміст унітазу в чистоті і багато іншого. Поточна і генеральне прибирання вирішує інші завдання. Як таке поточна включає:

  1. У передпокої розміщують верхній одяг і взуття на передбачені місця. Очищення поверхні дзеркала від пилу і плям. Вологу обробку статі, а якщо будинок приватний, то вхідних сходів і площадки.
  2. У житлових кімнатах періодично міняють білизну на спальні місця. М’які меблі, зовнішні поверхні книг в шафах, килими пилососять, а також проводять вологе протирання.
  3. У кухонних зонах проводять інвентаризацію миючих засобів та приладдя, розставляють все по передбаченим місцях. Усувають забруднення вручений поверхні і шаф, видаляють піль з зовнішніх частин мікрохвильовки, холодильника та іншого майна. Проводять заміну кухонних рушників і миють підлогу.
  4. У санітарних зонах обслуговують дзеркала ванну, раковину, унітаз і відчищають крани від вапняного нальоту. При необхідності роблять прання килимів, заміну рушників.

Поточне прибирання - порядок і послідовність проведенняПоточне наведення порядку на кухні

Увага! Будь-яке наведення порядку повинно супроводжуватися провітрюванням приміщень. Свіже повітря корисне для здоров’я, а невеликий протяг видалить запах і хімічні частинки, які виділяються миючими засобами.

Вимоги до збирання кабінетів медустанов

Прикладом якісного поточного наведення порядку служить утримання приміщень лікувальних і лікувально-профілактичних установ міністерства охорони здоров’я, де пред’являють особливі вимоги до виконання санітарних норм. Заходи регламентовані за часом і змістом. Порушення норм і правил тягне відповідальність посадових осіб. Передбачено наступні:

  • інвентар для наведення порядку закріплений за кожним приміщенням (операційна, післяопераційна, реанімація, процедурний кабінет, кімнати санітарного призначення), його використання в громадських місцях або інших кімнатах строго заборонено;
  • в комплект окремого приміщення включають статевий відро, ємність для рідини (обробка стінових панелей), окремі швабри (стіни і підлогу окремо), дрантя з конкретним призначенням, йоржі для дезінфекції обладнання;
  • поточну чистку приміщень проводять не рідше двох разів на добу, при необхідності — три і більше;
  • перелік заходів включає миття та обробку доступних поверхонь меблів, підвіконь, дверей і іншого;
  • усунення забруднень проводиться мильно-содовим розчином, а дезінфекція малопроцентний складом (перекис водню, деохлор, лізафін, дюльбак та інші);
  • проведення обов’язкового кварцування приміщень, де висока ймовірність поширення інфекція (операційні, перев’язувальні, палати для недоношених дітей, стерильні зони та подібне).

Поточне прибирання - порядок і послідовність проведення

Важливо! У всіх медичних установ ведуться журнали обліку санітарних заходів, які включають в себе інформацію про дату проведення, особі відповідальному за роботу і докладні відомості про використаний дезинфицирующем препараті.

Ознайомившись з порядком проведення поточної і генерального прибирання, господині можуть самостійно визначати графік їх проведення. Слід враховувати, що щоденне наведення порядку нескладна робота і займає обмежений час, але генеральне — об’ємне і трудомістка. У зв’язку з цим представляється виправданим для генерального прибирання запросити фахівців клірингової компанії.

У представленому відеоматеріалі представлені правила проведення генерального прибирання приміщень:

Ссылка на основную публикацию
Adblock detector