Правила прибирання квартири — поетапна інструкція + відео

Порядок прибирання квартири може бути різним, при цьому починати роботу можна з будь-якого приміщення, крім кухні і санвузла. Головне — дотримуватися послідовність дій і не братися за реалізацію всіх завдань одночасно, тому що в даному випадку результат усунення безладу буде не найкращим. Щоб не довелося витрачати багато часу на приведення приміщення в порядок, потрібно щодня виконувати невелику частину роботи або виділяти час на щотижневу генеральне прибирання.

різновиди прибирання

Існує кілька схем усунення безладу в приміщенні. Для реалізації кожного з варіантів потрібна різна кількість часу, що необхідно враховувати при виборі. Правила прибирання квартири за такими схемами:

  1. Генеральне прибирання. Проводиться нечасто, на власний розсуд. Деякі користувачі виконують генеральне прибирання щотижня, інші — щомісяця. Є й ті, хто вважає за краще займатися масштабної очищенням житла кожні півроку або рік. Характеризує генеральне прибирання квартири або котеджу НЕ частота виконання, а принцип проведення. Так, в даному випадку приділяють увагу всім предметам меблів і техніки, інтер’єру і різнотипних текстилю (одяг, штори та ін.). Очищають вікна і двері. Ще потрібно мити підлогу, люстри, предмети побуту на кухні і в санвузлі.
  2. Швидка (поверхнева або підтримуюча) прибирання. Проводиться щодня або 1 раз в кілька днів. Правила прибирання будинку в даному випадку: очищають пил з поверхонь в кімнатах, миють посуд на столі, в раковині, видаляють сміття з підлоги, причому необов’язково його мити, а ще збирають речі, ті, що були розкидані напередодні.
  3. Грунтовна прибирання. Відрізняється від генеральної тим, що виконаються частіше і не охоплює все житло. За такою схемою рекомендується наводити порядок щотижня або пару раз на місяць. Щоб не довелося часто робити генеральне прибирання, потрібно періодично мити підлогу, очищати сантехнічні прилади, збирати розкидану одяг, дитячі іграшки, складати речі в шафі, що передбачає необхідність одночасного прання забруднені предметів гардероба.

Прибирання також ділиться на 2 види: волога, суха. Якщо потрібно ретельно очистити поверхні від пилу і забруднень, краще використовувати перший варіант. Сухий може бути швидка прибирання.

Рекомендований порядок прибирання квартири

готуємо інвентар

Якщо площа невелика, досить ручних засобів:

  • волоть;
  • щітки різного ступеня жорсткості і довжини ворсу;
  • віник;
  • швабра, ганчірка для підлоги;
  • совок;
  • ганчір’я для очищення поверхонь від пилу, краще використовувати натуральні матеріали, причому готуються ворсисті і безворсістие ганчірки;
  • серветки і паперові рушники;
  • відро для води;
  • гумові рукавички;
  • йоржик.

Необхідно підготувати і засоби для миття різних поверхонь, предметів: порошки, гелі, пастоподібні склади, аерозолі. Останній з варіантів більше підходить для очищення скла. Всі ці засоби дозволяють швидко прибрати забруднення і пилові відкладення з поверхонь предметів. Для наведення порядку в житло, що характеризується великою площею, рекомендується застосовувати пилосос. Якщо є можливість, задіють парогенератор. З його допомогою можна прискорити процес виконання робіт.

Правила прибирання будинку

У кожної людини є своє уявлення про порядок. Однак існують негласні правила збирання в будинку, завдяки яким з’являється можливість досягти більш високої якості виконання робіт. Крім того, якщо дотримуватися деяку послідовність, можна прискорити процес наведення порядку. Починати прибирання квартири слід з спальні, вітальні, дитячій. Закінчувати виконання роботи краще на кухні, в санвузлі, т. К. Тут проводиться заміна води, миються ганчірки.

Також читайте:  Як прати нью баланси в пральній машині і руками

Рекомендований порядок прибирання квартири

Перше правило: чим менше, тим краще

В даному випадку ставляться посильні завдання: наведення порядку на ділянках приміщень, де скупчується велика кількість речей. Часто власник квартири залишає «на чорний день» ті чи інші предмети, одяг. Насправді ж до них навряд чи коли-небудь дійде черга. Якщо якісь речі, предмети не використовуються вже багато років, краще позбутися їх.

Почати прибирання в кімнаті слід з одного захаращеного ділянки. Краще не намагатися охопити відразу всі проблемні зони, т. К. На це піде багато часу, а результат буде недостатньо хорошим. У міру наведення порядку вивільняється вільне місце, де можна розташувати потрібні речі. Приберіть в шафу на найдальшу полицю ті з предметів, які використовуються рідко або ж тільки в крайніх випадках. Затребувані речі залишають на увазі. Для цього виділяють ближні полки.

Друге правило: всьому своє місце

Скориставшись річчю, слід повертати її туди, де вона зберігається. Це дозволить зменшити ризик втрати предметів одягу, інструменту, косметики, іграшок. Додатково таке правило допомагає прискорити процес виконання прибирання. Причому краще підібрати для зберігання речей найбільш підходящі місця. Наприклад, інструменти повинні лежати в спеціальному ящику, в коморі. Іграшки необхідно тримати в дитячій кімнаті. Предмети побуту зберігають на кухні, причому потрібно виділяти для них окремі ящики.

Слід класти речі на місце відразу після їх використання. Якщо практикується повернення предметів на другий або третій день, з часом про них забувають. В результаті утворюється безлад, з яким важко впоратися. Щоб не допустити цього, рекомендується виробити звичку. Тоді речі будуть повертатися на свої місця в автоматичному режимі.

Третє правило: економія простору

Слід звернути увагу на платтяні шафи, де речі часто виявляються кинутими в поспіху. Найбільшу проблему становлять висувні ящики. Тут збирається велика кількість дрібних речей, предметів. Щоб навести порядок в шафі, необхідно слідувати правилам:

  • речі поділяють за минулими сезонами;
  • предмети гардероба різних видів потрібно зберігати в різних місцях; футболки — окремо, сукні — окремо і т. д .;
  • для дрібних речей (нижню білизну та ін.) використовують органайзери.

Шкарпетки після прання необхідно відразу ж розділяти, шукати пару. Чим рідше використовується річ, тим вище / глибше в шафі вона повинна зберігатися. Слід розділити аксесуари, взуття, краватки, шарфи. Причому останні з названих речей зручніше тримати на гачках з внутрішньої сторони дверцят. Додатково можна розділити простір в шафі на дві зони: для нижніх (штани, джинси та ін.) І верхніх (футболки, светри і т. Д.) Предметів одягу.

Четверте правило: завжди чиста кухня

Проводять ревізію в шафах. Банки зі спеціями, крупами та іншими продуктами слід впорядкувати, при цьому викидають вміст ємностей, що давно не використовується або вже зіпсувався. Посуд складається в зручному порядку — за частотою застосування. Незатребувані предмети побуту і пристосування можна винести на смітник, віддати сусідам або відвезти на дачу.

Також читайте:  Як очистити пластикове підвіконня від плям

Щоб навести чистоту, потрібно протерти шафи зсередини. Для цього 1 раз на місяць або кожні півроку посуд і ємності з продуктами прибирають. Після повного висихання шаф предмети повертають назад. Для більшого комфорту встановлюють різні пристосування: додаткові навісні полки, внутрішні кріплення на стулках і т. Д. Завдяки цьому з’явиться більше місця для зберігання предметів, які завжди повинні бути під рукою.

Краще чистити і мити посуд після кожного приймання їжі. При цьому витрачається набагато менше часу, ніж у випадку, коли накопичується гора тарілок і каструль. Якщо в будинку є посудомийна машина, проблема брудного посуду вирішується простіше. Потрібно тільки своєчасно включати таку техніку, а після закінчення розкладати посуд по місцях. Після прийому їжі протріть стіл, приберіть крихти з підлоги. Цього достатньо для швидкого прибирання, періодично на кухні миється підлога.

П’яте правило: порядок — звичка

Рекомендується виділяти трохи часу для наведення поверхневого порядку. При регулярному виконанні однакових дій (видалення пилу, миття посуду і т. Д.) Виробляється звичка. Тоді всі ці рухи будуть проводитися в автоматичному режимі, що дозволить заощадити час на генеральному прибиранні.

Додатково можна проводити кілька взаємопов’язаних дій. Наприклад, поливаючи квіти, заодно протирають підвіконня. Якщо миється посуд, можна очистити крани від вапняного нальоту. Такий порядок дозволить уникнути необхідності частого виконання генерального прибирання.

заключний етап

Якщо вдалося швидко домогтися чистоти в шафах, на підвіконнях, були очищені скла вікна, двері, вибиті килими, то просто пройдіться по кімнатах і протріть всюди пил. Заодно вимийте дзеркала, помийте люстри. Необхідно приділити увагу і дрібним деталям: вимикачів, підлокітникам на меблях. Щоб в результаті отримати чисту квартиру, на заключному етапі зніміть чохли з крісел і дивана. Слід витрусити пил. Якщо необхідно, чохли відносять в хімчистку. Ті, що менше за розміром, можна випрати своїми руками.

Поради: як спростити прибирання в будинку

У процесі наведення чистоти рекомендується просуватися у напрямку зверху вниз: спочатку роблять прибирання на антресолях, потім переходять до нижніх ділянках. Завдяки цьому не доведеться багаторазово витирати пил, яка летить зверху. Кілька порад з прибирання житла:

  • підлоги при виконанні генерального прибирання миють в останню чергу;
  • необхідно щодня стежити за тим, щоб всі предмети поверталися на свої місця після використання, тоді потреба в масштабному наведенні порядку не виникне;
  • якщо приміщення маленьке, і постійно десь складуються речі, потрібно виділяти по 10-15 хвилин на усунення безладу, причому кожен день слід вибирати одну ділянку;
  • якщо поверхнево мити підлогу щодня або хоча б через день, то на ньому буде накопичуватися менше забруднень і пилу, тоді не доведеться витрачати багато зусиль на генеральне прибирання.

Правила наведення порядку не обмежують користувача, а дозволяють краще організувати час і прискорити процес виконання робіт.

Ссылка на основную публикацию
Adblock detector