Вакуумні пилососи оснащені електричними двигунами, які охолоджуються потоком повітря, які пройшли через фільтри. Разом з повітрям в вузол потрапляє мелкодисперсная будівельна або побутовий пил, зношуються тертьові і обертові вузли. Для заміни кулькових підшипників або зачистки колектора необхідно знати, як розібрати пилосос Самсунг і як зняти ротор двигуна.
Як відчинити
Корпус вакуумного пилососа Samsung складається з 2 половин, що з’єднуються гвинтами і засувками. Перед початком роботи потрібно демонтувати резервуар для збору пилу або видалити мішок. Залишки забруднення з ніші пилозбірника віддаляються вологою серветкою. Шурупи розташовуються у внутрішній частині ніші, додатковий елемент кріплення виноситься на задню стінку.
Після відкручування гвинтів можна відкривати корпус. Рекомендується використовувати спеціальну пластикову лопатку, яка вставляється в лінію роз’єму і відводить затискні елементи. Після поділу половин потрібно відключити джгути кабелів, що йдуть до додаткових елементів управління (застосовуються на частини моделей).
Як розібрати телескопічну трубу
Розібрати телескопічну трубу пилососа Самсунг можливо шляхом демонтажу торцевого стопорного кільця. Вузол знімається ножем або викруткою, при роз’єднанні деталей може призвести до пошкодження муфти. Під кільцем розташовані стопорні елементи, які добуваються тонким предметом. Через ризик поломки не рекомендується розбирати муфту, простіше придбати нову неоригінальну трубу.
Як розібрати двигун
Розбирання пилососа дозволяє відкрити доступ до електричного двигуна турбіни. Мотор встановлений в окремій пластиковій капсулі, яка затискається кожухом повітряного каналу. Половини корпусу каналу з’єднуються гвинтами, кабелі живлення мотора оснащені штекерами, які підключаються до плати управління. Електродвигуни потужністю 2100W і вище монтуються через гумові вставки і поролонову прокладку. Циліндричний корпус мотора складається з 2 секцій, стягнутих гвинтами.
Як відкрутити гайку кріплення ротора
Щоб розібрати двигун пилососа, необхідно відвернути гайку фіксації ротора. Робоче колесо виготовлено з алюмінієвого сплаву, що знижує вагу, але матеріал не дозволяє затиснути деталь лещатами. Ротор утримується мотузкою, намотуваним на колектор. Попередньо з посадочних гнізд виймаються щітки, при розміщенні шнура забороняється затискати контакти і обмотки статора і ротора. Гайка відвертається головкою (розмір 12 мм), рекомендується очистити різьблення від залишків фіксатора зеленого кольору.
Допускається прорізати на торцевій частині валика ротора паз, що дозволяє утримувати деталь від провертання викруткою. Канавка виконується малогабаритної шліфувальною машинкою. Корпус двигуна затискається лещатами (через дерев’яні прокладки), для відвернення гайки застосовується торцевої ключ.
Зніміть верхні кришки кріплення двигуна
Наступним етапом розбирання двигуна пилососа Самсунг є демонтаж кришки турбінного блоку. Робоче колесо турбіни розміщено в металевому кожусі, що формує потік повітря і оберігає пилосос і користувача від травм при руйнуванні крильчатки. Корпус складається з диска з направляючими лопатками і зовнішнього кожуха. Вузли з’єднані між собою завальцюванням, для демонтажу необхідно плоскогубцями відігнути крайку.
Потім розбираємо вузол і витягаємо раніше открученной ротор турбіни і спеціальну притискну шайбу з напівсферичними виїмками. На турбінному колесі розташована відповідна частина з напівкруглими виступами, що дозволяють центрувати деталь при монтажі на ротор.
Колесо повітряного насоса
Під ротором розташовується внутрішній пластиковий диск, прикріплений до корпусу двигуна 2 гвинтами. По периметру вузла встановлені направляючі лопатки, що працюють спільно з роторним колесом. На поверхні насоса накопичується дрібнодисперсний пил, яку видаляють кистю з жорстким ворсом і вологою губкою. При видаленні будівельного сміття зовнішні елементи насоса пошкоджуються, рекомендується зрізати растрескавшиеся фрагменти.
розбирання якоря
Щоб розібрати мотор пилососа, потрібно провести демонтаж верхньої кришки, в якій розташоване посадочне гніздо лобового кулькового підшипника. Деталь виготовлена методом штампування з сталевого листа, утримується 4 гвинтами з хрестоподібної головкою і металевими зажимами. Ротор двигуна відділяється від статора легкими ударами по валу молотком через дерев’яну або пластикову прокладку. Кулькові підшипники залишаються на роторі, в кришках елементи утримуються термоустойчивим клеєм.
Підшипники демонтуються спеціальним гвинтовим знімачем, для установки нових вузлів застосовується металева направляюча трубка, яка одягається на вал ротора. Торець трубки впирається в площину внутрішнього кільця, забороняється наносити удари по захисним пластин, встановленим на підшипникових опорах.
Пошкоджена обмотка ротора замінюється перемотуванням на спеціальному обладнанні. Вигорілі пластини колектора зрізаються і шліфуються, рекомендується встановити нові щітки, оскільки на штатних вузлах присутній вироблення. При сильному пошкодженні елементів якір змінюється на аналогічну деталь, що поставляється компанією Samsung на ринок запасних частин.