Як зняти шків з двигуна пральної машини ✅: з барабана без знімача, електродвигуна, автомат

Для передачі крутного моменту від валу електродвигуна до барабана використовується ремінна передача. При заміні �� кулькових підшипників ротора або пошкодженні провідного колеса виникає необхідність зняти шків з двигуна пральної машини. Робоче колесо посаджено з натягом і зафіксовано від провертання шпонкою або гвинтом.

Як самому зняти шків з двигуна пральної машини

Причини виходу шківа з ладу

Шків виконаний у вигляді кільця з пазом, відповідним профілем використовуваного ременя. Зовнішня частина з’єднується з маточиною за допомогою спиць, посилених ребрами жорсткості. Деталь відливається з армованого пластику або алюмінієвого сплаву, а потім проходить етап динамічного балансування (для зниження вібрацій обладнання при роботі). У машинках старого зразка використовувався ремінь з трапецієподібним профілем, в обладнанні Indesit, LG або Bosch з фронтальним завантаженням застосовується поліклинові ремінь з підвищеною міцністю.

Шків з алюмінієвого сплаву

Поширені причини поломки деталі, встановленої на моторі:

  • руйнування спиць або бортика в результаті втоми матеріалу;
  • поява на біговій доріжці відслонень матеріалу через заводський брак, які ушкоджують ремінь при роботі;
  • ушкодження посадкового отвору через установки шківа з перекосом або недостатньої фіксації.

самостійна діагностика

Перед тим як зняти або підтвердити статус приводів, необхідно:

  1. Відключити живлення устаткування, а потім від’єднати магістралі подачі і зливу води.
  2. Демонтувати бічні кришки і задню стінку, що дозволить отримати доступ до пасової передачі. На частині машин ремінний привід закривається щитом овальної конфігурації, який кріпиться до корпусу гвинтами з хрестоподібної головкою.
  3. Укласти машинку на бічну поверхню корпусу.
  4. Зняти ремінь зі шківів, для зниження натягу послаблюється кріплення двигуна, або ремінь демонтується вручну (шляхом утримання гумового елемента рукою з одночасним прокручуванням робочого колеса на барабані).

Самостійна діагностика полягає в огляді робочих коліс і приводного ременя.

Рекомендується провернути вручну вали мотора і барабана, що дозволить визначити осьове биття приводних елементів.

Опори перевіряються погойдуванням вала за зовнішню кромку шківа вручну або за допомогою монтажної лопатки. При виявленні пошкоджень, перекосів або підшипників кочення з підвищеним люфтом потрібно зняти шківи для ремонту пральної машини.

процедура зняття

Щоб самостійно зняти шків з барабана пральної машини, потрібно гвинтовий знімач для підшипників кочення. Попередньо відкручується центральна гайка (мається не на всіх установках), яка може утримуватися від самовільного відкручування металевої шайбою. Потім лапки пристосування заводяться між спицями і впираються в тилову частину маточини, гвинт розташовується в центрувальними отворі на осі. При обертанні рукоятки відбувається плавне стягування деталі з вала без пошкодження поверхонь, що сполучаються.

Зняття шківа з двигуна

При знятті барабанного колеса іноді виникає проблема з відкручуванням центрального болта або гайки. Для зниження зусиль необхідно нагріти елемент полум’ям портативної газового пальника або паяльної лампи. Потім необхідно спробувати відкрутити різьбовій елемент гайковим ключем. Альтернативна методика заснована на використанні рідин типу WD40, яка заливається в щілину між болтом і робочим колесом. Розчин проникає в різьбу і знижує зусилля, необхідне для відкручування.

Зняття шківа з електродвигуна

На роторі електродвигуна є малогабаритний шків, який зняти без знімача неможливо. Мотор знімається з пральної машини і очищається від пилу і бруду, а потім укладається на стіл або затискається в лещата через дерев’яні прокладки. Лапи знімача впираються в задній торець деталі, а болт встановлюється в центровочне отвір. Для зниження зусилля поверхню шківа прогрівається до 125-150 ° С за допомогою пальника або паяльної лампи. Підвищена температура дозволяє видалити клейовий склад, який використовується на заводі для фіксації деталі.

Самостійне зняття шківа з електродвигуна

При прогріванні необхідно забезпечити захист обмоток і кулькового підшипника від впливу тепла. На вал і корпус укладається волога ганчір’я, надмірне змочування матеріалу не рекомендується через ризик потрапляння води у внутрішні порожнини двигуна. Нагріте шків акуратно стягується знімачем з осі, робота виконується в захисних рукавичках, що запобігають опіки рук. Після демонтажу приводу проводиться розбирання електродвигуна і заміна зношених елементів.

Для демонтажу приводу можна використовувати саморобний знімач, виготовлений із сталевого плити товщиною 10-15 мм. Застосовувати зварені конструкції не рекомендується, оскільки зусилля при стягуванні шківа зруйнує шви. У саморобному пристосуванні свердлити симетричні отвори для установки втулки з різьбленням для ходового гвинта. Конфігурація губок відповідає контуру шківа. При знятті необхідно прогрівати шків пальником і використовувати рідину WD40.

установка шківа

Установка колеса зі шпонкою складається з етапів:

  1. Вставити сегментну або прямокутну шпонку в паз, передбачений на валу двигуна.
  2. Нагріти новий шків до температури 125-150 ° С, а потім надіти деталь на вісь.
  3. Встановити приводний елемент за допомогою оправлення і молотка до упору.
  4. Після охолодження деталей двигун встановлюється на штатне місце, а потім надівається ремінь.
  5. Перевірити працездатність приводу, встановити на місце зняті кришки корпусу пральної машини.

При установці приводу на шліцьовій вал необхідно нанести на поверхню осі фіксатор різьби. Шків для поліклинового ременя надаватися на вал за допомогою гвинтового преса або лещат, перекіс деталей не допускається. Елемент встановлюється на вал до вихідного стану (точку розташування торцевої кромки шківа необхідно відзначити на валу до зняття деталі). Нанесений герметик кристалізується протягом 12-24 годин (залежить від виробника), експлуатація двигуна допускається після затвердіння фіксатора.

Шків барабана надаватися на вал в нагрітому стані, герметики в з’єднанні не використовуються. Деталь насаджується на вал до упору ударами молотка по дерев’яній прокладці. При надмірних зусиллях виникає ризик поломки конструкції. Потім виробляється затягування центрального болта або гайки, яка утримується від мимовільного відкручування фіксатором різьби або загнутими полями сталевий шайби (залежить від виробника пральної машини).

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector